Saturday, March 3

Tips Fashion untuk Wanita


Fesyen bukan semata-mata mengikut trend musim ini secara membuta tuli, tanpa menghiraukan sama ada ia melakukan seperti diri atau tidak. Ia adalah tentang yakin diri dan mengetahui sama ada trend semasa adalah cukup sesuai boleh dibawa atau tidak. Untuk melihat baik apa-apa pada musim adalah penting untuk mengikuti tips tertentu yang akan memastikan seseorang kelihatan menakjubkan tidak kira apa musim atau trend. Baca untuk menguasai tips fesyen.

Mengenali Tubuh anda: Ia adalah penting untuk mengetahui jenis badan anda. Ia tidak semestinya benar bahawa semua yang berada dalam fesyen akan kelihatan baik kepada kamu. Ia adalah amat penting untuk mengetahui kelemahan anda sendiri dan kemuliaan dan berpakaian sewajarnya. Jadi, pada masa yang akan datang rakan anda membeli pakaian yang menunjukkan ia sebagai penyumbat tunjuk musim, tidak tergesa-gesa ke kedai yang terdekat untuk memiliki. Tunggu dan berfikir jika ia akan disesuaikan dengan jenis badan anda. Jika ya, dan tiada siapa yang akan menghalang anda.

Aksesori : betul aksesori sentiasa boleh menjadi wajah-saver jika anda bertemu dengan situasi yang paling mencabar seperti anda tidak mempunyai pakaian yang sesuai untuk suatu masa tertentu atau anda mengulangi pakaian anda. Dalam keadaan demikian jika anda mempunyai aksesori yang paling wajar, anda boleh melihat sangat menakjubkan.

Tali Pinggang: Ramai orang mengabaikan atau jahil tentang pentingnyat ali pinggang dalam almari pakaian. Tali pinggang tidak boleh hanya menambah titik brownies tambahan untuk pakaian anda tetapi juga boleh menyerlahkan bentuk badan anda kepada bahagian yang terbaik. Hasilnya ialah anda kelihatan lebih seksi dan lebih bijak dalam tali pinggang daripada tanpanya.

Menjadi trend-setter: Anda tidak perlu sentiasa menjadi pengikut dari apa yang ada dalam fesyen. Sebaliknya, sedikit imaginasi dan berfikir beberapa trend fesyen yang benar-benar dapat melengkapkan sebenar anda dan bukannya tindakan seperti monyet apa yang semestinya trend semasa. Banyak orang berfikir yang sejuk untuk mengikut trend musim sahaja tanpa penjagaan sama ada ia adalah melakukan seperti persona mereka atau tidak. Jadi berfikir secara berbeza daripada orang ramai dan ikut mantera gaya anda sendiri. Tidak lama lagi anda akan menemui orang yang mengikuti gaya anda.

Classy make-up: yang baik make-up boleh mencipta semula rupa seseorang atau boleh merosakkan sepenuhnya. Jadi ia adalah sangat penting untuk menjaga kit make-up berguna supaya anda boleh menggunakan berus ajaib untuk memberi sentuhan glamkepada diri sendiri bergantung kepada yang pernah majlis anda akan. Seni make-up adalah bahawa walaupun selepas permohonan semua kosmetik anda tidak muncul untuk menjadi anak patung yang dicat tetapi kelihatan seolah-olah anda hanya versi yang lebih cerah untuk diri anda sendiri. Ini adalah helah jenama pakar make-up serta tangan yang memohon.

Kasut hebat: Kasut adalah sangat penting tidak kira apa majlis itu. Jika anda akan seorang pegawai bertemu dengan kamu memerlukan kasut yang sesuai dengan pakaian anda, jika ia adalah satu majlis perkahwinan, sepatutnya kasut berasingan dengan ia dan jika anda keluar parti anda memerlukan satu lagi set kasut dengan. Kasut adalah penting kerana ia membantu untuk membuat wajah orang yang lengkap dan sering banyak boleh dinilai dari watak yang melihat / kasut orang. Jadi, sebelum apa-apaperistiwa penting akan disediakan dengan kasut indah anda.

2 comments: