Saturday, March 17

6 Sebab orang tidak mengikuti Anda Kembali di Twitter



Apabila anda mengikuti seseorang di Twitter, anda berharap bahawa mereka akan mengikuti anda kembali. Ia adalah satu strategi yang ramai di antara kita gunakan dalam usaha untuk mendapatkan pengikut. Tetapi selalunya, ia tidak berkesan dengan cara ini.

Berikut adalah tujuh sebab mengapa orang tidak mengikuti anda kembali di Twitter.

1. Anda Tidak Mempunyai Foto Profil.

Jika anda bukan baru dalam Twitter, anda tidak mempunyai alasan untuk menggantikan imej lalai telur dengan gambar anda sendiri. Tetapi jika anda tidak mahu mendedahkan identiti anda atau jika anda tweet sebagai produk atau syarikat - anda boleh memilih logo yang sesuai.

2.Anda Tidak Mempunyai Biodata.


Anda perlu menghuraikan butiran diri anda. Pastikan untuk mengambil kesempatan daripada 160 aksara yang terdapat dalam seksyen bio untuk menggambarkan diri anda.

3.Terdapat Beberapa Aspek polarisasi untuk Biodata anda.

Jika anda ingin masukan agama, politik atau pandangan kontroversi dalam bio anda, anda sememangnya mempunyai hak itu. Tetapi hanya tahu bahawa ia boleh mematikan beberapa orang dari mengikuti anda. Sebaliknya, ia mungkin menggalakkan orang-orang yang berfikiran seperti anda mengikuti anda.

4.Tweets anda Adakah Dilindungi.

Twitter membolehkan anda untuk "melindungi tweets anda" yang bermaksud bahawa Twitter anda hanya boleh didapati kepada mereka yang mengikuti permintaan anda. Bagi saya, yang sepenuhnya menggagalkan tujuan Twitter, yang bertutur secara terbuka dan bertukar-tukar idea dengan lebih daripada 200 juta pengguna. Jadi, jika saya melihat bahawa anda telah dilindungi tweets anda, saya tidak akan mengganggu meminta kebenaran anda untuk melihat mereka. Jika anda mempunyai sesuatu yang peribadi untuk mengatakan, menghantar Mesej Langsung salah satu pengikut anda.

5. Tweet terlalu sedikit.

Pengikut yang berpotensi sering mengikuti melalui suapan Twitter anda untuk melihat apa yang anda tweeting kira-kira dan berapa kerap. Jika ia kelihatan seperti anda hanya tweeting seminggu sekali, saya akan menganggap anda tidak banyak peminat Twitter. Tidak masuk akal dalam meningkatkan kiraan pengikut saya dengan seseorang yang hampir tidak tweets.

6.Tweet terlalu banyak.

Jika anda tweet sepanjang hari, saya mungkin tidak akan mengikuti anda. Kami hanya bertemu, dan saya tidak bersedia untuk mempunyai anda menyumbat aliran Twitter saya.

Satu Perkara Yang mungkin akan Tingkatkan Bilangan Pengikut anda?

Mereka sedar anda dengan sebutan @. Sama ada anda tweet pada mereka (dalam cara yang relevan, bukan-spammy) atau manual Retweet tweet mereka, memberi pengguna yang anda mahu untuk mengikuti beberapa jenis sebutan @. Ia menunjukkan anda jenis Xibili yang sanggup untuk melibatkan diri dan membantu mempromosikan hasil kerja orang lain.

No comments:

Post a Comment