Saturday, March 3

Mengapa Sesetengah Orang Suka Menjerit!!!



Apa salahnya dengan manusia, mengapa mereka tidak terus menjerit 'Saya PM PP SIBUK', seolah-olah orang lain tidak mempunyai kerja untuk melakukan atau kita adalah hamba ketibaan mereka? Mereka berkelakuan seolah-olah kita super bodoh sejuk melakukan apa-apa dalam hidup. Apa yang manusia mendapatkan dengan memandang rendah orang lain? Bagaimana kita boleh menghukum sesiapa sahaja apabila kita tahu hidup dan sifat manusia mengambil giliran setiap hari?

Bercakap dalam Bahasa Inggeris, memakai sedikit pakaian, atau mempunyai kereta besar, menari di atas pentas tidak boleh membuat satu oopz berfikiran luas dan bukan moden. Saya berfikir untuk menjadi peradaban dan "moden" kita hanya perlu mempunyai rasa baik tentang kehidupan.

Menikmati hingga ke akhir.

Terima dengan senyuman.

Tidak menoleh ke belakang.

Anda perlu

Berjalan-batu!!

Tiap-tiap orang yang berpengalaman dalam kehidupan atau cara. Kita semua perjuangan dan perjuangan. Kita semua melihat sesuatu dengan cara kita sendiri.Maka mengapa untuk menyiarkan di seluruh dunia.

Saya tidak dapat memahami seluruh senario ini. Hanya hukuman atau komen kita boleh meletakkan soalan berkenaan dengan watak seseorang dan kemudian kita katakan kita adalah masyarakat, keluarga?

Jika anda berani untuk bercakap kembali, anda menderhaka dan jika anda terus tertutup dan mendengar, maka anda untuk menjadi degil. Nice! Pada masa-masa walaupun air mata berani tidak untuk menguji sabar.

Kecantikan adalah MasterCard. Yup "kecantikan dalaman". Bahawa sebenarnya apa yang seperti Manusia. Kami mendapat kuasa super, dalam tempoh dua minit, kita bedah siasat hati seseorang dan ia menjadi cantik? Otak tajam saya memberitahu anda.

Adakah ini menunjukkan jurang umur atau yang datang antara hubungan? Anda tidak boleh mempercayai sesiapa, bukan keluarga anda sendiri. Anda tidak pernah tahu apa yang mereka bercakap mengenai anda di belakang anda. Apa yang kita lakukan adalah untuk kepentingan masyarakat ini dan saya GIVE DAM UNTUK IT.

Kita semua menikmati pertunjukan besar tetapi apabila berkata untuk menjadi sebahagian daripada yang sama, kita kembali off menghiburkan untuk menjadi sebagai 'kotoran masyarakat kita walaupun kita sendiri tercemar dalam masyarakat ini.Manakah anda memikirkan jika saya telah memanggil mereka 'penyangak'.

Hubungan, wang, persaingan, ijazah, menunjuk-nunjuk dan tidak pernah berakhir nafsu ...... itulah yang memerintah kehidupan kita. Kita tidak pernah terfikir di luar, oopz ..Manusia tidak mempunyai masa ..!!!

Semua ini membawa kepada kebencian dan saya takut hari apabila saya berubah menjadi pengganas di rumah saya sendiri ..!!!

No comments:

Post a Comment