Thursday, March 22

5 Skrin Keyboard Terbaik untuk Android


Di sini, saya sekali lagi, dengan rencana terbaru pada Android. Teratas 5 siri keyboard terbaik yang berguna untuk telefon pintar android anda. Saya tidak menyukai keyboard pada Galaxy Ace Samsung S5830 saya kerana saya selalu membuat beberapa kesilapan menaip. Saya cuba beberapa alternatif ciri keyboard SWYPE di Laman Google Play dan membuat senarai aplikasi keyboard terbaik yang tersedia untuk peranti android.

1.Keyboard SlideIT: Ia berdiri di kedudukan yang pertama dalam senarai. KeyboardSlideIT telah direkabentuk oleh Dasur Bhd dan ia dipaparkan dalam senarai Pilihan Editor dalam Store Google Play. Telah Dimuat turun lebih daripada 3 juta kali dan diberi nilai yang agak tinggi dalam ulasan, aplikasi ini adalah pasti yang terbaik untuk ciri SWYPE pada peranti android. Ia mempunyai lebih 30 kulit dan menyokong lebih daripada 45 bahasa. Antara ciri-ciri yang tertunggak termasuk ramalan pintar, pengecaman tulisan tangan, penyesuaian keyboard, ucapan-kepada-teks, dan sebagainya. Ia membuatkan anda menaip dengan mudah. Ia adalah aplikasi berbayar tetapi berbaloi. JIKA anda mahu mencuba percubaan 15 hari, anda boleh memuat turun versi percubaan di sini.

2.SwiftKey X Keyboard: Ia membuat menaip sangat mudah dengan ramalan perkataan, SwiftKey X menyokong lebih 35 bahasa dengan ciri-ciri yang indah menetapkan 3 bahasa ia menyokong pengguna yang berbilang bahasa. Sebelum membeli versi pro, anda boleh mencuba versi percuma, yang akan berfungsi sepenuhnya selama 1 bulan. Ia menyokong rekabentuk papan kekunci seperti QWERTY, Qwertz, Azerty, Qzerty, Dvorak, Colemak dan Bahasa Arab.

3.GO Keyboard: Satu lagi aplikasi yang unik dipersembahkan kepada pengguna android oleh GO Dev Team. Go Dev Team mengeluarkan aplikasi seperti Go Contacts, Go SMS, Go Launcher, dan lain-lain sebagai pengganti aplikasi stok untuk peranti android. Ia menyokong lebih daripada 36 bahasa. Ciri-ciri utamanya termasuk ramalan dalam pelbagai bahasa, kamus tepat, banyak tema, auto-ingatan, Penyemak ejaan, pelbagai sentuhan keyboard, dll.

4.TouchPal Keyboard: Jika anda berfikir bahawa keyboard TouchPal mempunyai sesuatu untuk dilakukan dengan Paypal, izinkan saya membetulkan anda. Ia telah direka dan dibangunkan oleh Pasukan CooTek. Aplikasi ini adalah cukup yang Kool dengan beberapa ciri-ciri paten seperti The Curve TouchPal yang membolehkan anda berhenti seketika di tengah-tengah manakala menaip gelongsor untuk mendapatkan perkataan lama meramalkan, perkataan seterusnya, ramalan, sihir misty ping pembetulan, input berbilang bahasa dan kunci yang lebih besar daripada pad kekunci QWERTY. Ciri-ciri lain termasuk gelongsor, input suara, kamus hebat, dan sebagainya. Sebahagian yang terbaik dari semua ini datang secara percuma.Ya! Papan kekunci ini adalahbenar-benar bebas dengan NO iklan.

5. Smart Keyboard: Smart Keyboard adalah salah satu daripada papan kekunci yang paling popular di laman Google Play. Ia menyokong lebih daripada 50 bahasa. Ia memberikan anda multi-sentuhan keyboard atas sokongan berbilang bahasa.

No comments:

Post a Comment