Saturday, March 3

5 Antivirus Terbaik Untuk Android


  Saya telah Mencuba kira-kira 10 antivirus yang berbeza pada telefon pintar Android dan Juga tablet. Saya telah memilih 5 Antivirus yang boleh dipercayai. Cuba Tengok senarai di bawah :

 
1. Dr. Web Anti-Virus Light: Salah satu Antivirus yang paling turun dan dikaji semula dalam pasaran Android. Ia mempunyai banyak ciri-ciri dan faedah yang lebih antivirus lain untuk peranti android. Ia tidak menghalang prestasi bateri. Pengimbas fail masa nyata Spider Pengawal memberikan perlindungan antivirus berterusan. Ia sentiasa menyimpan cek pada malwares mencurigakan dan fail autorun pada kad SD. Ancaman-ancaman yang dikesan boleh dipindahkan ke kuarantin supaya anda bolehmendapatkan lebih banyak maklumat di atasnya kemudian. Versi percuma memberikan anda semua cukup banyak yang berkaitan dengan perlindungan antivirus. Anda sentiasa boleh memilih untuk versi pro untuk keselamatan mudah alih yang lebih baik dan beberapa ciri tambahan seperti Panggil Penapisan, SMS penapisan, Anti-kecurian, dan sebagainya.


2. Kaspersky Mobile Security: Kita semua tahu bahawa Kaspersky dianggap sebagai salah satu antivirus terbaik untuk PC kita dan mereka adalah sama baik dari segi peranti Android. Ia benar-benar cepat, tidak memakan banyak bateri, mengimbas dalam masa sebenar dan menyokong 14 bahasa yang berlainan. Ia adalah versi percuma cukup bagus tetapi sekali lagi jika anda memerlukan perlindungan anti-kecurian dan sms / hubungi penapisan, anda perlu memilih untuk versi penuh / pro. Saya akan menilai harga versi penuh sebagai "mahal" kerana kita mempunyai pilihan lain yang lebih baik dalam harga lebih rendah.


3. NQ Bergerak Keselamatan & Antivirus: Saya telah menggunakan Aplikasi Antivirus ini lebih setahun sekarang dan saya agak berpuas hati dengannya. Ia memberikan keselamatan masa nyata dan yang paling menarik sekali, ia tidak memakan banyak ram. Bateri saya tidak terjejas dengan banyak dari antivirus ini. Ia mempunyai ciri keselamatan yang baik yang saya suka banyak ia memberi saya butir-butir aplikasi yang mungkin boleh menjejaskan keselamatan saya dengan mengakses kenalan, sms, dan sebagainya. Jadi jika saya mahu untuk menyekat apa-apa aplikasi yang boleh saya lakukan setelah mendapat terperinci maklumat. Satu ciri yang hebat bahawa ia telah mendapat anti-mencuri dengar yang menjamin panggilan anda dari ditoreh dan memastikan privasi. Ia mempunyai satu ciri yang datang percuma kos dan bahawa monitor rangkaian trafik untuk mengesan penggunaan data anda. Lain-lain ciri hebat termasuk: sandaran dan memulihkan, pengoptimuman sistem dan jauh mencari telefon anda hilang. Versi pemium memberikan anda beberapa ciri tambahan seperti: anti mencuri dengar, perbankan dalam talian yang selamat dan mengunci dan mengelap data telefon anda apabila hilang.


4. Avast Bergerak Keselamatan: Avast popular sebagai antivirus PC kerana ciri-ciri yang luas yang datang dalam percubaan atau percuma. Ciri anti kecurian adalah agak baik dengan banyak perkara-perkara baru seperti Jejak GPS, disguiser app, dan sebagainya. Avast adalah sangat popular di kalangan pengguna android dan ia telah mendapat beberapa ulasan yang baik. Mod stealth, perlindungan diri, dipercayai kad sim senarai, perubahan tetapan jauh, dll adalah beberapa ciri hebat yang Avast.
 

5. AVG Anti-Virus: ciri-ciri yang agak suka campuran semua aplikasi yang disebutkan di atas. Beberapa ciri tambahan termasuk: keupayaan untuk mengenal pasti tetapan peranti tidak bercagar dan cadangan untuk menetapkan mereka, menjaga daripada phishing serangan, kapasiti untuk memastikan bahawa kenalan, sms dan penanda buku adalah selamat, mengenal pasti lokasi telefon menggunakan GOOGLE MAPS GPS perkhidmatan, dan sebagainya. Tugas pembunuh untuk sistem pengoptimuman adalah cukup baik. Satu ciri baru yang berada dalam fasa beta bateri penjimat kuasa Pemberitahu yang mencadangkan yang apps untuk menutup apabila bateri semakin lemah. Ia menyokong 15 bahasa.

No comments:

Post a Comment