Sunday, February 19

Top 10 Personal Media Player dan MP3


Apple iPod Nano


Nano adalah bagi orang-orang yang mahu pemain muzik kecil dan bergaya. Ia mempunyai antara muka skrin sentuh untuk memudahkan navigasi trek, dan berat hanya 20g,ia menjadi sempurna bagi mereka yang ingin iringan semasa aktiviti berlari atau di gimnasium. Malangnya, versi 2011 lebih sedikit daripada refresh model tahun lepas.



Creative ZEN Xi-Fi Style


Pemain media kecil ini mempunyai semua ketika mainkan semula video dan audio, termasuk soket TV-out untuk tayar skrin 2.4 inci radio, bersepadu dan sokongan iTunes (tidak dilindungi) dan format FLAC antara lain. Malangnya, walaupun sistem bunyi Xi-Fi Kreatif, kualiti tidak cukup di sana dengan pesaing seperti J3 Cowonatau iPod Nano.



Apple iPod Shuffle


Jika anda terdesak untuk memiliki iPod, tetapi bajet yang ketat, maka iPod Shuffle merupakan pilihan paling baik, ia kecil comel dan mempunyai ciri Voiceover sebagai ganti skrin. Seperti namanya, ia direka untuk bermain muzik secara rawak dari koleksi anda, dan dikecewakan oleh kekurangan kapasiti dan expandability, ditambah hayat bateri yang maxes pada hanya18 jam.




Philips GoGear Mix SA2 series

Jika anda sedang mencari pemain MP3 dengan harga berpatutan, Philips GoGear Mix SA2 series merupakan pilihan yang tetap. Ia kecil, mudah untuk di muatkan dengan trek (seret dan lepas dari komputer anda) dan mudah untuk mengemudi terima kasih kepada skrin berfungsi rendah res. Yang paling penting ia menghantar audio melalui fon kepala yang dibekalkan.


Sony A-Series Walkman (NWZ-A866)


Walkman Sony A-series adalah sangat baik - hargapun boleh tahan juga - pilihan bagi mereka yang mencari pemain muzik luar biasa yang juga boleh memainkan video dan gambar paparan skrin sentuh 2.8 inci. Terdapat banyak pilihan untuk Tweaker bunyi keutamaan peribadi anda, tetapi anda perlu membayar dengan harga yang besar untuk keistimewaan.



Cowon X7


Anda tidak akan memilih X7 jika dilihat dengan penampilannya, tetapi anda akan memilih jika anda mahu, skrin besar dan cerah untuk menonton video, disokong oleh audio terkenal. Ia kecil dan tidak mengganggu, terima kasih kepada pemacu 120GB keras dan 43-inci skrin, tetapi video kelihatan baik, dan ia menawarkan hayat bateri menakjubkan - lebih 80 jam dengan memainkan audio sahaja.



Samsung YP-Q3


Jika anda mahu pemain muzik dengan video, maka siri Q3 menawarkan tawaran hebat. Ia adalah kecil dan mudah dinavigasi, dan serasi dengan iTunes - walaupun skrin 2.2 inci yang sempit. Main balik audio adalah baik juga, jika flat kecil.



Cowon J3


Ingin kualiti audio terbaik digabungkan dengan antara muka G-Sensor skrin sentuh? Cowon J3 menberikan sokongan format audio yang sukar ditandingi (termasuk AAC danM4A) dengan kualiti bunyi yang sangat baik. Slot hayat bateri luar biasa dan ia juga akan menawarkan persaingan yang serius kepada sentuhan dan sedap jika ia bukan untuk kualiti video yang sederhana.



SanDisk Sansa Clip Zip

Sansa's Clip series pemain muzik bajet dengan semakan terbaru ini. Clip Zip menambah sebuah skrin yang lebih baik, butang yang lebih responsif dan sokongan untuk fail DRM-free AAC pada masa yang sama mengekalkan ciri-ciri terbaik dan prestasi sebelumnya - suis Rehat Dunia untuk memastikan anda boleh mendengar muzik anda ke atas persekitaran anda.



Apple iPod touch


Menawarkan pilihan warna (putih atau hitam) dan potongan harga, iPod touch generasi keempat. Video kelihatan cantik pada paparan Retina dan muzik anda berbunyi terlalu hebat (dengan kepala fon yang betul). Siapa yang memerlukan iPhone apabila disentuh mempunyai semua ciri yang terbaik - dan kehidupan yang lebih baik.

No comments:

Post a Comment