Sunday, February 19

5 Aplikasi Terbaik minggu ini




Clear untuk iPhone

Clear ialah aplikasi pengurusan tugas baru dengan antara muka yang cantik. Navigasi semua sepenuhnya berasaskan isyarat, jadi anda boleh menambah, menyusun semula dan mengekalkan beberapa senarai sepenuhnya dengan mencubit dan swipe skrin iPhone anda. Manakala anda tidak perlu menghadapi kesukaran untuk menguruskan sebuah projek besar (app tidak mempunyai kalendar, tarikh matang atau integrasi dengan aplikasi lain), ia memenuhi keperluan hidup sehari-hari dengan kesederhanaan dan keanggunan. $.99.


Clik untuk Android and iPhone

Clik menukar telefon anda menjadi alat kawalan jauh untuk YouTube tanpa apa-apa perisian atau perkakasan tambahan. Anda hanya menyambung kepada pelayar yang anda mahu untuk mengawal dengan mengimbas kod QR di clickthis.com. Selepas menghubungkan, anda boleh gunakan aplikasi untuk mengawal video yang bermain di pelayar, menggantung mereka dan kegemaran mereka.


NPR Aplikasi Muzik iPad

NPR mengumumkan app muzik iPad yang pertama pada hari Rabu. Ia adalah sebuah portal muzik NPR-curated, berita muzik, dan siaran eksklusif Percuma.


RAVN untuk iPhone

RAVN mencipta slaid acara akan datang berhampiran dengan anda. Apabila anda suka sesuatu acara, anda boleh menambah "senarai harapan" anda - yang dari semasa ke semasa membantu app membangunkan rasa minat anda dan memperibadikan suapan anda. Percuma.


WinZip untuk iPhone

Membuka fail zip pada telefon bimbit anda. jika anda mempunyai alat ini sangat berguna untuk dipasang. Melancarkan secara terus dari peti masuk anda untuk melihat ke dalam fail dari pakej-pakej yang menjengkelkan. WinZip juga mempunyai sebuah aplikasi untuk Android. Percuma.

No comments:

Post a Comment