Sunday, February 19

Apa Yang boleh dilakukan di Penang


Siapa kata hanya bandar yang besar mendapat semua keseronokan? Berikut adalah beberapa peristiwa yang berlaku ke atas pulau yang kami fikir anda perlu mengetahui. Dari persembahan muzik, sampai kepada aktiviti jalanan, ada sesuatu yang boleh dilakukan oleh semua orang di penang


Star Wars Live @ Queensbay Mall

Sempena pembebasan semula Episod Perang 1 Bintang: 3D Phantom Menace, Queensbay Mall mahukah anda berpakaian seperti mereka dan bersenang-senang dalam Karnival mereka. Ada Gonna Be mob pembekuan serta pertarungan Light Saber antara Siths dan Jedis. bergambar dengan watak-watak ini atau membeli beberapa beg edisi terhad Star Wars premium pada majlis tersebut.

Bertempat di: Queensbay Mall, 100 Persiaran Bayan Indah, Bayan Lepas, Penang
Bermula Pada: 18 & 19 February 2012


A classic night out

The Penang Philharmonic Orchestra akan melaksanakan nada yang cemerlang dari filem-filem klasik dan pengaturan jazz menakjubkan dengan Nonet Jazz Filharmonik Pulau Pinang. Pameran bertaraf tinggi ini akan dijalankan oleh Wen Kin Woon salah satu konduktor orkestra yang paling berpengalaman simfoni di Malaysia. Konsert ini juga akan menampilkan senarai penyanyi jazz tempatan untuk rempah campuran yang telah penghibur lucu malam untuk diingati.

Bertempat di: WOU Grounds, Jalan Sultan Ahmad Shah, Penang
Bermula Pada: 8pm-11pm, 25 February 2012

No comments:

Post a Comment