Saturday, June 23

Saat kejatuhan barisan nasional juga akan tiba...so tak payah lah risau




Salam ukhwah fillah hi solihin.....

Saya kadang-kadang pelik dengan sahabat-sahabat dari pakatan rakyat yang terlalu agresif untuk menangi pilhanraya sampai sanggup menghalalkan segala cara...

Saya puji tujuan asal mereka iatu untuk memerintah sebuah negara...tetapi nasihat saya pada sahabat-sahabat saya janganlah sampai sanggup menghalalkan segala pelbagai cara untuk mendapatkan sebuah kuasa  bagi memerintah sebuah negara

saya cukup yakin bahawa kerajaan bn suatu hari nanti  perlu menyerahkan kuasa kepada pakatan rakyat sama ada rela atau tidak kerana mereka harus menerima hakiki bahawa masyarkat sekarang sudah berfikiran terbuka dan sering ingin merasakan sesuatu benda baru....

Kepada sahabat saya dari barisan nasional ketika saat anda perlu menyerahkan kuasa marilah sama-sama kita menjadi pemerhati dan pembangkan yang cukup baik dan agresif di cara yang betul......


1 comment:

  1. Mmg sudah menjadi lumrah alam, setiap yg mula akan ada akhirnya dan setiap yang naik pasti akan turun tetapi Saya sebagai pendokong kpd perjuangan Agama, Bangsa dan Tanahair tidak rela melihat mereka yg mempunyai kepentingan individu melebihi dari keptgan bersama cuba menjatuhkan @ menodai kesejahteraan & keharmonian yg dimiliki dibawah pentadbiran Kerajaan BN pimpinan UMNO. Saya yakin apa cara sekalipun helah dan cara Pakatan Haram ini utk menuju ke Putra Jaya tdk akan berhasil kerana rakyat sudah mulai sedar byk kepincangan dan ketirisan serta ketidakikhlasan antara parti gabungan Pakatan Haram ini.

    ReplyDelete