Friday, June 22

Apa lebih mu wahai media...apa kurangnya kalam yang satu


               Setiap masa kami memanfaatkan mu sehingga panggilan yang lebih agong dari mu kami lupakan





Setiap masa kami melihat mu sampai terlupa melihat indahnya ciptaan  pencipta kami yang satu .........


 

Engkau datang bagai virus meroskkan seluruh diriku dan teman seagamaku... kau pecahkan perpaduan kami..kau runtuhkan ikatan perhubungan kami...kau mainkan sentimen agama kami.......tapi kami masih terus leka bersamamu....sampai ada maruah tergadai ....selama  ini yang disorok pun kini dibukakan....kerana takut kehilangan yang dipasangkan oleh media...sampai ada yang marah apabila tidak boleh connect dengan internet kerana tak boleh melayari lama mu...sampai si kecil menangis kerana ayah dan ibu melarang bermainmu.....oh...media sosial.........


Rakan dan teman yang dirahmati allah ......
izinkan saya meminjam seketika pemikiran anda untuk sama2 menerungi dan menyuluh hati kita
adakah betul tindakkan kita????
kalau anda rasa diri anda betul saya menyusun 10 hari memohon maaf pada sidang pembaca sekalian




Siapa saya nak mengajar anda semua.......
bukan taraf saya...
malah langsung tidak layak
tetapi saya dengan terbuka hati mengajak anda bersama saya seketika waktu


Rakan dan teman yang dirahmati oleh allah sekalian.......


Berat sangatkah mulut kita untuk menyebut alunan ini.....



Payah sangat ke .....payah sangat ke...... kita duduk sebentar menyebut perkataan SUCI-SUCI INI....tanda kita merandah diri pada yang maha satu....



Kita hiasi mulut dan percakapan kita dengan kalamullah........




WARAHMATULLAH HI WABARAKATUH....MOHON MENGUNDUR DIRI.....










No comments:

Post a Comment