Monday, May 28

Bersih di mata kotor dihati menangis


Salam duduk bantah 28-4-2012 ........

Saya akui dari segi pandangan luaran saya menyokong 60% apa yang nak dilakukan oleh pihak bersih 3.0 ..Yang lagi 40% biarlah saya sahaja yang tahu kenapa saya tidak memberikan sokongan kepada apa yang dibawa oleh mereka ...

Tetapi pada 28-4-2012 saya terus menarik 60% sokongan saya keatas mereka malah saya berjanji  kepada masyarakat malaysia saya akan menentag 100% usaha yang dibawa oleh bersih 3.0...

Kerana apa......

Kerana dalam bersih 3.0 rosakknya keamanan .......




kerana apa......

kerana dalam bersih golongan pejuang fisabillah dianggap anjing kerajaan...........




kerana apa ........

kerana pada bersih ada unsur untuk merosakkan usaha untuk melahirkan cendikawan islam..........




kerana apa..............

kerana dalam bersih rosakknya golongan mujahidin islam dan muslimah islam





Malah yang lebih menyedihkan ada pula golongan yang dikatakan ulama menyokong usaha-usaha ini..


No comments:

Post a Comment